Verbeterde online dienstverlening voor onze inwoners
Bij de gemeente Bunschoten werken we continu aan het verbeteren van onze dienstverlening, zodat inwoners nog sneller en eenvoudiger zaken kunnen regelen. Een belangrijke stap hierin is het verbeteren van onze online diensten, waarmee we inwoners de mogelijkheid geven om 24/7 hun aanvragen en meldingen digitaal door te geven – wanneer het hun uitkomt – via www.bunschoten.nl.
Inwoners konden al veel zaken online regelen, zoals het doorgeven van een verhuizing, het aanvragen van een uittreksel en het aangeven van een geboorte. Deze digitale processen zijn nu nog verder vereenvoudigd en gebruiksvriendelijker gemaakt. Maar er zijn ook nieuwe online diensten bijgekomen, waaronder de aanvraag van een paspoort. Hierdoor kan men via de website de aanvraag al voorbereiden door de benodigde gegevens in te vullen, en de aanvraag vervolgens snel afronden in het gemeentehuis.
Regel het online
Heb je een uittreksel nodig, wil je een nieuw rijbewijs aanvragen of een andere aanvraag doen? Er kan veel online geregeld worden via www.bunschoten.nl. Kom je er niet uit? Dan ben je uiteraard van harte welkom in het gemeentehuis.